JAR of LIES;
ABOUT ENTRY LINKS STUFF
Random 2#
20140301 • Saturday, March 01, 2014 • 0 comments

Assalamualaikum~

agaknya memang betul lah aku ni takde pendirian tetap. Macam lalang. Haha
kejap suka, kejap tak suka.

17hb march exam penggal 1. Aigoo~ satu apa pun tak study lagi. Tapi nasib baik lagi sebab baru penggal 1. Takda paper 2 & 3. Hehew kira boleh rilek lagi nih. Kkaeb song~

Dah tau exam bukan reti nak duduk diam bukak buku. Semua aktiviti sekolah nak ikut. Haha cikgu pun satu, masa ni jugakla nak buat kem pengakap.

Rabu nak pegi pusat anatomi lagi. Nak bayar, nak belanja. Semua guna duit. Kan bagus aku tuih tuih je kat tauke kedai tu terus ada duit depan mata. Tak pun joget joget sikit pastu duit turun dari langit. Hahahaha

bulan ni banyak gilaa guna duit. Pokai dah aku sekarang. Terpaksa berlapar seminggu. Hahaha nipu je kijenya.
Yuran PIBG mahal sebab aku takda adik. Yang ada adik murah la sikit. Eh, murah banyak.

Hmm. Ni lagi sekor. Tak habis-habis nak url blog aku. Entah-entah dia dah dapat. Ishh, omma ~~~ i want to change my url ~~ bio semua takleh usha. Sibuk je. Takpe2 dapat laptop nanti semua aku tukar!

mek pun sama je. Bukan reti nak bagi dia punya url -,-
kedekut! :p

Homework toksah cakap la kan. Aku ni pun bukan jenis berdedikasi buat hw cikgu. Jadi aku kumpul je la buat pekasam. Tunggu rajin katanya. Tapi nak tunggu rajin tu jarang-jarang berlaku. Betingkek-tingkek hw. Nanti nak jual kat apek surat khabar lama. Hahaha

nanti time cikgu kata "kumpul homework" gua buat tak kesah je. Buat-muka-macam-dah-hantar je la. Padahal bukunya bawah katil. Eeiii, bila nak berubah adah oii! Perangai tak semenggah!

Rindunya time form 3&4. Boleh berjoli lagi. Sekarang pagi sekolah petang ada class. Sabtu ahad pun ada class. Weh ~ penatnya nak SPM ni. Cepatlah habis form 5



PASTFUTURE
MY WORDS;

introduction seems so hard but HAI , i am the head of Slytherin. you may behave because well...you know..i am you-know-who

FIND ME HERE;

: @edmalice
:edmalice
: adahkacak@gmail.com

GIVE ME YOUR WORDS;




LE' FOLLOWERS;


BLOG ARCHIVE;

  • Behave Yourself
  • insan lemah
  • Busy Week
  • Random Talk
  • Random #1
  • Bertahun Lamanya...........
  • School 2014
  • school huh ?
  • hate this.
  • i'm back