JAR of LIES;
ABOUT ENTRY LINKS STUFF
hate this.
20131224 • Tuesday, December 24, 2013 • 0 comments

hari ni memang betul tak puas hati
dari pagi tadi mood baik je
sampai la petang pukul 2 ambik baju kat rumah leyla.
sampai kat rumah terus check bajunya
sekalinya....

hmmm..
aku pun tak tau sebenarnya akak tu nak buat business atau tak.
bayangkan lah,
aku tempah baju. dan macam biasa design sendiri.
kebiasaannya kalau tempah macam tu paling lambat pun 3 minggu baru dapat

minggu depan cukup sebulan setengah.
WHAT !!!!
SEBULAN SETENGAH ?!!
sangat tak masuk akal.
mana ada sampai sebulan setengah customer kena tunggu !

act kalau baju tu sampai lambat aku boleh sabar lagi.
finally sampai petang tadi,
walaupun lagi 2 helai tak dapat (maknanya bukak sekolah nanti la baru dapat) -___-

tau tak,
design dia tak lawa langsung.
tulisan double.
senget.
ada yang tulisan biru bahagian belakang tapi depan warna putih.
padahal aku design haritu biru depan belakang.
salah warna.
mula-mula memang aku tempah pink. then dia kata takda stok pink.
so, aku tukar la warna kelabu
tetiba sampai warna pink.
haihhh !!

tu belum lagi aku cerita pasal salah design nya.
siapa yang tak komplen kalau macam ni.
cuba cerita kat aku customer mana yang boleh sabar kalau dah macam ni.
wei, benda ni bukan free
aku bayar kot !
kalau free boleh terima lagi !

kalau nak buat business tu buat la betul-betul.
haritu kalau dia busy ke,
tak sempat ke,
atau ada hal ke,
kenapa tak cakap je

eh, sorry la ek. bulan ni busy. so, maybe baju sampai lambat "

"  sorry ye. bulan ni busy. tak boleh ambik order "

kenapa dia tak cakap macam tu je.
aku pun boleh faham la !
ermmmm.
mood teruk betul hari ni :(


PASTFUTURE
MY WORDS;

introduction seems so hard but HAI , i am the head of Slytherin. you may behave because well...you know..i am you-know-who

FIND ME HERE;

: @edmalice
:edmalice
: adahkacak@gmail.com

GIVE ME YOUR WORDS;




LE' FOLLOWERS;


BLOG ARCHIVE;

  • i'm back
  • Putaran Hidup GIF
  • Tips : Rambut Sihat
  • Tips : Mitos Kecantikan
  • sekejap lagi
  • Falling In Love
  • Tips : Best Friend Forever
  • Tips : Fit To Feet
  • Giveaway Cutie Bloggies by AfrinaTarmizi aka Missr...
  • Ketandusan