JAR of LIES;
ABOUT ENTRY LINKS STUFF
insan lemah
20140222 • Saturday, February 22, 2014 • 0 comments

Assalamualaikum~

Title tak boleh bla. Insan yang lemah kononnya, padahal antibodi yang lemah.

Percaya atau tidak seminggu 2 kali aku demam. Cis, apakah ini ?

First masa balik kem kepimpinan yang tak berapa nak terpimpin tu. Second sekarang ni la.

Pepagi buta lagi dah terjaga sebab demam. Aku benci betullah kalau ada je benda kacau tidur & makan aku. Yang lain takpe, makan dengan tidur takleh. Hehew

Jadi aku yang terpimpin ni pun *lewls bangun pepagi lagi mintak ubat. Mak aku cakap kena makan dulu sebab nanti sakit perut. Lalu aku pun tibai sepinggan penuh nasik goreng bersama se mug besar air kopi. Aku sendiri konpius ni sakit ke pe.

Yang penting aku dapat makan. Sambil makan aku pun terpikir, best gak kalau dapat update blog ni.

Cakap pasal blog, mek dengan rasminya dan gumbira mengkhabarkan bahawa beliau baru sahaja stalker blog gua dan memberitahu dia pun ada blog.

Nak cakap "mind your own bussines la budak" tak sampai hati sebab dia member gua dan gua ni kan seorang pelajar yang terpimpin. Bukankah begitu ? Hikhok

Tapi sebenarnya aku tak kisah sangat. Buatla pape. Asal kau bahagia ~

Semalam nani pun cakap kat aku diorang, yakni beliau sendiri bersama ucop cuba cari blog aku. Malangnya diorang tak jumpa. Lol

Hari ni aku takdee kelas. Rasanya la. Haha kalau ada pun macam la aku nak datang. Tapi esok ada tuisyen. Aku rasa aku datang kot. Kot je laa ~~

Bukan tadi aku kata yang aku ni terpimpin ke ? Ehh eh, cuba tengok ni. banyaknya sayur dalam nasik goreng ni.

#tetiba



PASTFUTURE
MY WORDS;

introduction seems so hard but HAI , i am the head of Slytherin. you may behave because well...you know..i am you-know-who

FIND ME HERE;

: @edmalice
:edmalice
: adahkacak@gmail.com

GIVE ME YOUR WORDS;




LE' FOLLOWERS;


BLOG ARCHIVE;

  • Busy Week
  • Random Talk
  • Random #1
  • Bertahun Lamanya...........
  • School 2014
  • school huh ?
  • hate this.
  • i'm back
  • Putaran Hidup GIF
  • Tips : Rambut Sihat