JAR of LIES;
ABOUT ENTRY LINKS STUFF
Random #1
20140205 • Wednesday, February 05, 2014 • 0 comments



assalamualaikum ~~

yay ! wifi kembali kepangkuanku.
mari lah kita bersama-sama menghabiskan masa meroyan depan laptop hahaha.

sejak jadi PRS (pembimbing rakan sebaya) ni susah sikit. sebenarnya buka baru tahun ni jadi prs, dari 2012 dah. Tapi tahun ni peraturan sekolah macam makin ketat. So, untuk tak nampak macam ketinggalan prs pun makin aktif. Jadi kenapa ?

sebabnya kena paksa untuk naik perhimpunan dan baca kata-kata hikmah.
ahhh~ malunya ~ (///0_0///)
mak !! taknak !! huhuhuhu ;___;

susah betul jadi setiausaha ni. Bab nak kena tulis-tulis ni la yang paling malas sekali. Tulisan kalau cantik takpe. Ni entahla kan.

sekarang aku dah nyanyuk macam lay. aigoo~
meroyan tak tentu pasal sebab tak dapat tengok exo showtime !! agagagaga !! ditambah lagi dengan sorang budak pompuan ni yang dapat jumpa dongjun. !! Grrrrrrr !!!!
ottokae omma TAT *nangis dengan chanyeol*

tadi aku buat suspen diri sendiri. tu la, duit main selit-selit kat buku. macam bapak aku kaya raya je.
pastu bukunya tinggal kat sekolah. nasib ada je kalau tak memang nangis guling-guling kat situ.

jalan-jalan kat fesbuk jumpa ni kat Nysa Kim punya fb. Kikikiki

annyeong ~


PASTFUTURE
MY WORDS;

introduction seems so hard but HAI , i am the head of Slytherin. you may behave because well...you know..i am you-know-who

FIND ME HERE;

: @edmalice
:edmalice
: adahkacak@gmail.com

GIVE ME YOUR WORDS;



LE' FOLLOWERS;


BLOG ARCHIVE;

  • Bertahun Lamanya...........
  • School 2014
  • school huh ?
  • hate this.
  • i'm back
  • Putaran Hidup GIF
  • Tips : Rambut Sihat
  • Tips : Mitos Kecantikan
  • sekejap lagi
  • Falling In Love