JAR of LIES;
ABOUT ENTRY LINKS STUFF
Bertahun Lamanya...........
20140131 • Friday, January 31, 2014 • 0 comments



holla !

wehh, lamanya tak hapdate menda ni. gua ghindu sangat-sangat. hahaha
ye la, orang takda laptop sendiri kan ~
keje menumpang kasih je. haha

selamat hari raya oi. kikiki
Happy Chinese New Year !! Boom! boom! boom! *bunyik mercun*
cuti 4 hari je bro. Cuti berganti pulak tu
harunya lah hidup nak kena ganti-ganti ni.
Chewahh, macam la aku nak datang sekolah ganti. haha

Jadi, semenjak laptop jatuh ke tangan gua ni, ada la ura-ura nak tukar skin.
tengok warna sama je, benda sama je
bosan wei bosan ! ape orang kata ? pishang ?
ni bukan pishang dah. dhugian wei !!!!
rasa nak muntah darah aku tengok blog sendiri.

ni part yang leceh sikit ni.
tengok yang tu macam tak cantik.
tengok yang tu macam ada something je.
tangok yang ni, haaa dah okay dah ni. tapi bila preview senget lah, apa lah.
susah gak ni. Nanti-nanti lah aku cari.

tengok la orang tak sedo diri nak SPM ni.
Sibuk dengan blog. Buku kat bawah katil pun aku pedulik hape. Lantak kau situ
Bila la nak sedo ni

I wonder ~ haha



PASTFUTURE
MY WORDS;

introduction seems so hard but HAI , i am the head of Slytherin. you may behave because well...you know..i am you-know-who

FIND ME HERE;

: @edmalice
:edmalice
: adahkacak@gmail.com

GIVE ME YOUR WORDS;




LE' FOLLOWERS;


BLOG ARCHIVE;

  • School 2014
  • school huh ?
  • hate this.
  • i'm back
  • Putaran Hidup GIF
  • Tips : Rambut Sihat
  • Tips : Mitos Kecantikan
  • sekejap lagi
  • Falling In Love
  • Tips : Best Friend Forever