JAR of LIES;
ABOUT ENTRY LINKS STUFF
Random Talk
20140206 • Thursday, February 06, 2014 • 2 comments

tamparkan myungsoo gedik ni untuk aku. lol

assalamualaikum~~~

semenjak para exostans tau exo punya world tour kat jepun tu banyaklah fandom buat photoshop gambar depa tu after debut in japan. huduh gila la. hahahaha

oh exo showtime's ~
tak dapat tengok !!!!! agagagagaga !!!! ;( nak download sendiri memang tak la kan. wifi kemain lembap lagi. Sumber sebelum ni semua dari member je. lepastu dah masuk bulan Feb ni semua busy, dengan kelas setiap petang.

Dah lama tak tengok si Park Do Bi aku tu. hahahaha plus Sehun si mulut jahat dengan lay yang nyanyuk, baozi, panda, 

result STPM kakak aku tak lama lagi keluar. Lepastu dia kata nak kerja atau sambung belajar. Kira nanti dah takda la dah nak berfangirling sesama. haha bosan dah la jadi gila sensorang je

B.A.P comeback yaw !
aku tak kuno okay, hehew. Dah lama tau cuma tak cakap je. Nak tunggu Jumaat, esok lettew. kikiki sebab nak tengok comeback kat Mubank. Sebenarnya aku bukanlah fans B.A.P. Tapi sebab lagu diorang ni sedap plus suka tengok diorang perform jadi aku tengok je la.

I'm officially an angle, b2uty, V.I.P and exostan. ehem2, tu untuk yang aku minat satu group. Tapi yang sebenarnya setiap satu group mesti aku ada minat sorang. Yang paling frust sekali bila dongho (U-Kiss) dah stop jadi idol. Sedih gilaaaaa

Tadi kena paksa bayar untuk kursus kepimpinan tu. haha 20 hengget tapi kemain kedekut nak bayar sampai kena paksa. dengan photostat IC gambo darjah 6 yang huduh tu lagi. Yehet! orang nak SPM kan ~ daftar subjek daaaaannnnn aku pun tambah sains sukan untuk backup kalau tetiba science aku kantoi. Haha

Dan yang paling tak paham sekali bila Nani pegi drop addmath. Gilaa lah dia, addmath penting kutt. Dah la drop pastu pegi ambik tassawur. Nak jadi ustazah ke pe aku tak tau lah. Dah le ambik akaun. Hmmm
Bukan nak sibuk, tapi dia member aku kan. Sedih gak la dia camtu

Senanya aku busy. Homework betingkek-tingkek. Tapi pura pura ada masa lapang siap update blog lagi. Ilekk ahh boleh settle benda ni. haha *poyo macam kris*

This is not my style ~





PASTFUTURE
MY WORDS;

introduction seems so hard but HAI , i am the head of Slytherin. you may behave because well...you know..i am you-know-who

FIND ME HERE;

: @edmalice
:edmalice
: adahkacak@gmail.com

GIVE ME YOUR WORDS;




LE' FOLLOWERS;


BLOG ARCHIVE;

  • Random #1
  • Bertahun Lamanya...........
  • School 2014
  • school huh ?
  • hate this.
  • i'm back
  • Putaran Hidup GIF
  • Tips : Rambut Sihat
  • Tips : Mitos Kecantikan
  • sekejap lagi