JAR of LIES;
ABOUT ENTRY LINKS STUFF
Words
20140309 • Sunday, March 09, 2014 • 0 comments


"just because i dont talk openly about it-- doesnt mean i feel nothing to it.

CNN is on my left side. my son is on my lap. Kifayah dgn ain-- anak aku menang.
nothing can happen with just posting prayers (wallahi i have nothing against it).
tapi aku begitu memegang doa yang tidak diketahui itu adalah doa yang terpaling makbul.

So stop saying i dont care--
Just because i dont talk about it out loud.

words--
good or bad--
are just hearsay--
if spread in vain.

tuhan jualah--
dengan segala jawapan. " - Fynn Jamal

Im totally agree.
Tak salah nak post #PrayForMH370
Kat twitter, facebook or blog.
Bangga jugak sebab ramai yang ambik berat benda ni.

Tapi
perlu ke sound orang lain sebab diorang tak post or tweet pasal benda tu ?
Wei, kalau setakat post nak buatpe. Doa tu tak payah bagi tau pun takpe.

Sebab semua nak cakap.
Semua nak tunjuk dia pandai.
Semua nak bagi pandangan sendiri.
Katanya prihatin.
Tapi otak kat lutut.

Tolonglah.
Aku sendiri terasa.

Yang tak sedar diri tau nak mengutuk orang. Stress aku tengok

scroll tl scroll tl tetiba,
ada orang gaduh pasal kpop.
alahh, yang pasal baju luhan ada tulisan allah.

yup, its not a small matter.
bagi kita orang islam memang patut la pertahankan.
tapi tengok cara la bro. kalo setakat menganjing kpopers kat tl cakap kitorang ni backup retis kpop lebih dari agama sendiri pehal.

ko ingat setakat tweet camtu boleh ubahapa-apa? 
attention seeker namanya.

scroll conversation derang tetiba nampak member aku sendiri terlibat.
maigaddd ! dia dah kenapa
?

aku tau dia tu anti-kpopers.
tapi takyah le nak masuk campur.
annoying duh.

dari situ aku belajar.
belajar untuk tak benci orang yang benci kita.

so guys,
nak learn from others mistake or learn from our mistake?
tepuk dada tanya iman



PASTFUTURE
MY WORDS;

introduction seems so hard but HAI , i am the head of Slytherin. you may behave because well...you know..i am you-know-who

GIVE ME YOUR WORDS;



LE' FOLLOWERS;


BLOG ARCHIVE;

  • Make Me Hate All Of You
  • Nonsense
  • Random 2#
  • Behave Yourself
  • insan lemah
  • Busy Week
  • Random Talk
  • Random #1
  • Bertahun Lamanya...........
  • School 2014