JAR of LIES;
ABOUT ENTRY LINKS STUFF
sekejap lagi
20131216 • Monday, December 16, 2013 • 0 comments


Assalamualaikum, hi, hello, annyeong

*macam biasa, gambar hanya hiasan semata
huargggghhhhhhh !!!! bencinya. sekejap je lagi. betul, sekejap lagi nak start 2014. means dah start sekolah. means aku dah form 5. means aku SPM. mummy, i'm not ready yet ;__;

aku memang tak suka buat apa yang aku benci. aku tak suka orang paksa. sapa suka kan. aku bukannya suka belajarr. semua orang tak suka. Tapi kena buat. kalau tak kau nak jadi apa nanti ? duduk zoo ? tunggu orang bagi makan je.

sebelum tadi cuti exam akhir tahun. Maknanya result keluar kat SAPS masa cuti. Ramai yang dah tengok. Aku pun sama. Aku perati member semua sibuk tanya satu sama lain.

hang nombor berapa ? 

jangan tanya.
sebab aku benci.

macam orang yang taknak bagi tau result PMR.
macam tu jugaklah aku.
jadi kalau ada yang tanya,
aku jawab,

rahsia

Act diorang akan cakap aku dapat result teruk.
Aku tak peduli. Cakapla apa korang nak. Aku je tau.
Tapi aku nak bagi tau satu je.

English aku B 
:)

aku suka. suka sangat. sebab dari aku tingkatan 1 english aku C. Tak pernah dapat B.
Sebab tu aku suka sangat. aku bukannya budak genius. masuk SBP, MRSM pun tak layak. Mesti ada yang cakap, setakat B pun nak cakap, nak tunjuk.
Biarla. aku yang usaha. kau tau apa ?

Pelikkan. aku ambik elektif sains tulen tapi minat english. aku minat english dari sekolah rendah lagi. tbvh, aku takda cita2 tetap lagi. Bila orang tanya aku jawab,

Pharmacist :)

sambil senyum. sebab aku bangga.
entah,
aku lagi suka buku. ataupun cafe. Aku ada cita2 bila besar aku nak bukak satu macam library with cafe. tempat ulat2 buku macam aku lepak. 

"coffee with novel"
tak ke best macam tu ?

best untuk orang macam aku.


PASTFUTURE
MY WORDS;

introduction seems so hard but HAI , i am the head of Slytherin. you may behave because well...you know..i am you-know-who

FIND ME HERE;

: @edmalice
:edmalice
: adahkacak@gmail.com

GIVE ME YOUR WORDS;




LE' FOLLOWERS;


BLOG ARCHIVE;

  • Falling In Love
  • Tips : Best Friend Forever
  • Tips : Fit To Feet
  • Giveaway Cutie Bloggies by AfrinaTarmizi aka Missr...
  • Ketandusan
  • Cinta Dramatik Melawan Graviti II
  • Saya Panda Shumell
  • Lifeless
  • unspoken tears
  • another unknown