JAR of LIES;
ABOUT ENTRY LINKS STUFF
Falling In Love
20131215 • Sunday, December 15, 2013 • 0 comments

gambar hiasan semata

Yes, i'm falling in love. But it's not normal love. Because i'm falling in love with Samsung Galaxy Note III !!! OMG ! Somebody help me ;__;

Punyalah balambak phone lain. Samsung Note III tu jugak lu minat ?

Abis nak buat cemana lagi. Dah aku nak minat. Dolu dolu aku minat gilaaa dengan iPhone. Minat bukan sebab apa. sebab design dia cantik. Ye la, cer tengok shape body dia. Perghh ! Gila cun kot.

Tapi setelah dihasut dek syaitooonnnnn mana tah, aku tak minat iPhone atas sebab tertentu.

Dah kenapa pulak.......

Setelah diteliti. iPhone punya screen tak berapa nak HD macam HTC or Xperia. Act kakak aku pun dah beli iPhone. Aku belek belek, godek godek tak la best seperti yang di uar-uarkan. Cis

Lagipun aku jauh di sudut hati memang minat Samsung sejak azali lagi. Tapi bila Samsung keluar phone aku tengok design dia tak cun ahh. Tu yang aku lupakan je niat asal.

Beberapa ketika kemudian, abang aku pun beli HTC One.


Dan semestinya aku hilang pedoman untuk seketika. Dah minat HTC pulokkk ! Huk alohh.

Sedihnya la ;__; sekarang ni aku guna phone Xperia Miro yang tak gah mana tu. Tu pun atas ihsan kakak aku. Tapi phone ni dah gila. Semuanya gila. Memory dia pun dah gila. Selalu hang tak memasal. Memory selalu penuh padahal kosong. Screen tetiba tertukar warna. Hampeh sungguh

Xperia Miro

Pastu aku godek godek la kat incik google search Note III. Argghhhhhhhhhhh !!!!!!!!! Aku jumpa kaler pink you alls. Wakakakakaka


aku dah melting dah ni. hahahahaha *over poyo* . Tapi aku pun tak tau la pahal aku suka. Sebab aku memang suka la kot -__- haihh ! bila la nak dapekkk. Macam tak dapat je ? Ni kalau aku nangis joget joget pun tak dapat ni. Mogok taknak tidur pun belum tentu dapat lagi. Haihh.


PASTFUTURE
MY WORDS;

introduction seems so hard but HAI , i am the head of Slytherin. you may behave because well...you know..i am you-know-who

FIND ME HERE;

: @edmalice
:edmalice
: adahkacak@gmail.com

GIVE ME YOUR WORDS;




LE' FOLLOWERS;


BLOG ARCHIVE;

  • Tips : Best Friend Forever
  • Tips : Fit To Feet
  • Giveaway Cutie Bloggies by AfrinaTarmizi aka Missr...
  • Ketandusan
  • Cinta Dramatik Melawan Graviti II
  • Saya Panda Shumell
  • Lifeless
  • unspoken tears
  • another unknown
  • Time by Time