JAR of LIES;
ABOUT ENTRY LINKS STUFF
Ketandusan
20131212 • Thursday, December 12, 2013 • 0 comments


Hi, hello, annyeong, assalamualaikum

Apakah ? ketandusan ? Haa, aku memang ketandusan sekarang. Dari semua segi mahupun bentuk. Idea, ekonomi semua pun ketandusan. Tah pape

Semalam pegi rumah Mimie pastu ambik running man dengan the heirs. Bengang gilerr sebab the heirs tu ada yang tak da suara, ada yang takda subtitle. Cis ! Last last tak tengok. Tengok kat tv je la -__-"

Yang ni lagi sekor, abang aku ni kemain guna tenet aku. Dia ingat aku tuihh tuihh kat celcom dapat line terus ? Cipan, tenuk, zebra, tutt----- tutt--- tut--- *sensor* betullah

Tadi on fesbuk. Susah betullah kalau satu family semua otak weng weng je.


Allah ! request nak muncungkan mulut pulak. Hadoii, abang aku ni hampeh sungguh la. Tak pernah lagi aku hidup 16 tahun ni buat duckface bagai. Tolonglah wei tolonglah. Tak hadap langsung

kalau aku buat selfie duckface upload kat fesbuk mau kena bahan setahun dek budak kelas yang masih terkinja kinja serupa beruk jumpa cacing tu. Wakakaka. Nangis bejoget joget aku kat sekolah

Tengahhari tadi mak aku tanya.

Mak : "Nak makan tak. Lauk tak banyak tu. Nanti habis"

Aku : *marathon pegi dapur* lepastu buat muka kura kura. "Makan megi je la"

Mak : "Kenapa ?"

Aku : "Takda kicap jalen saya tak lalu makan"

*iklan hot abad ini*
Wakakaka. loyar buruk gila. Iklan ni aku selalu dengar kat radio. Senanya aku saja je nak makan megi. Tak rasa nak makan nasi.

cuti ni takda sapa inform kat aku ada kelas pun. jadi aku anggap sebagai takda la maknanya tu (°,,°)

p/s : muka kura kura tu gini ಠ⌣ಠ


PASTFUTURE
MY WORDS;

introduction seems so hard but HAI , i am the head of Slytherin. you may behave because well...you know..i am you-know-who

FIND ME HERE;

: @edmalice
:edmalice
: adahkacak@gmail.com

GIVE ME YOUR WORDS;




LE' FOLLOWERS;


BLOG ARCHIVE;

  • Cinta Dramatik Melawan Graviti II
  • Saya Panda Shumell
  • Lifeless
  • unspoken tears
  • another unknown
  • Time by Time
  • Tutorial : Comment Box {blogskin}
  • Another Months
  • Tutobies Section (Like Me)
  • #ChanyeolVirusDay