JAR of LIES;
ABOUT ENTRY LINKS STUFF
Saya Panda Shumell
20131210 • Tuesday, December 10, 2013 • 0 comments


apa pandang pandang ? *dengan nada bongkak*

Hi, hello, annyeong, Assalamualaikum

Gemorning ! jadi cerita dia camni, malam tadi aku tak boleh tidur. jenuh jugak la pejam mata kira biri biri, itik, kambing, kerbau, harimau. tetap tak boleh lelap jugak. Sampai pukul 5.30 pagi baru rasa mengantuk. cis cis cis dan cis sekali lagi. Sesi tambah eyebag pun bermula. Sebab tu aku jadi panda. Tapi yang gemuk sumil. Jadi aku on twitter pastu meroyan sensorang pepagi buta. bila dah meroyan aku stalk la beberapa orang. Dengan line tenet yang lembap laju, tetiba nampak tweet budak ni

"dia tak suka aku ? tak kisah pun. hahaha"

Aku tak tau la yang "hahaha" tu ada ke tak. Saja tambah buat perisa. Jadi di sini ingin aku jelaskan bahawasanya aku berpendapat dia dah baca entry aku yang ritu >time by time<

"mana dia tau ?"
"mana dia dapat link ?"
"kenapa kau tulis entry macam tu?"

Soalan rupa gini mesti tercetus. Senanya aku letak link kat fesbuk as header. Seketul sebijik dengan header blog ni berserta link sekali. Mungkin dia nampak jadi dia baca entry aku. Aku tulis macam tu kat entry sebab, aku ni jenis gadis orang yang mulut laser atau dikenali sebagai jujur. Aku cakap apa yang aku rasa. Cuba fikir, kalau aku cakap kat dia face to face apa dia rasa. Jadi aku tulis sebagai harapan dia tahu dari aku bukan secara depan.

Aku tulis sebab aku takut dia terlalu rapat dengan aku padahal aku tak berapa suka dia. Aku taknak satu hari nanti dia kecelaruan emosi kecewa sebab aku pura pura kawan dengan dia. Aku bukannya talam dua muka. Aku taknak jadi hipokrit. Depan lain belakan lain. Jadi aku guna cara ni.

Tapi kan senanya aku tak tau pun tweet tu untuk sapa. Hahaha. Aku main agak je yang dia dah baca entry tu. Wakakaka

Huk Aloh !

Kebiasaannya dia selalu share something dekat mek a.k.a izzatul. So, nak dijadikan cerita mungkin dia tau dan mungkin tidak. Dulu masa sebelum cuti aku ada cakap kat mek masa dia masuk kelas.

"Apesal ko masuk sini ? kenapa tak masuk kelas sebelah je ?"

Senanya ayat tu aku dah tukar sikit. Sebab kalau aku tulis yang sebenarnya nanti orang cakap aku lupa diri.
Masa ni tengah lepak kelas member lama aku kat tingkat atas. Lain blok dengan kelas aku. So, tetiba dia datang dan aku cakap rupa gitu.



Kejam ? Korang rasa aku kejam sebab korang tak tau apa dah jadi senanya. Dia sentap gila masa tu. Tapi aku mintak maap lepastu.

p/s : taun depan guwa nak rilek. Maleh nak ambik tau hal orang. Kecuali kalau dia nak terjun                  tingkat 4.



PASTFUTURE
MY WORDS;

introduction seems so hard but HAI , i am the head of Slytherin. you may behave because well...you know..i am you-know-who

FIND ME HERE;

: @edmalice
:edmalice
: adahkacak@gmail.com

GIVE ME YOUR WORDS;




LE' FOLLOWERS;


BLOG ARCHIVE;

  • Lifeless
  • unspoken tears
  • another unknown
  • Time by Time
  • Tutorial : Comment Box {blogskin}
  • Another Months
  • Tutobies Section (Like Me)
  • #ChanyeolVirusDay
  • A Cup Of Coffee
  • Happy Ending ?