JAR of LIES;
ABOUT ENTRY LINKS STUFF
Lifeless
20131209 • Monday, December 09, 2013 • 2 comments


Hi, Hello, Annyeong.

"Ya Allah budak ni bukan reti nak bagi salam" mesti ada yang fikir camni. Mesti ada punya ! haha. So,
Assalamualaikum

Tau hidup aku cuti sekolah memanglah tersangat lifeless. Pemalas terukk ! Tapi aku tak la online 24/7 macam terlajak teruk je hadap benda alah ni seharian. Jadi waktu waktu aku dihabiskan dengan tak buat apa apa. Maksud aku tak buat apa apa tu baring tengok siling *act aku tak tau eja siling rumah* jangan kutuk. tampo kang -__-" dan tabiat ni lagi teruk dari online 24/7 sebenarnya. wahahahaha.

Aku memang lah seorang gadis \cough/ yup gadis yang akan duduk tak buat apa apa dan boleh tahan sampai 1 jam. lebih pun boleh. Maksud tak buat apa tu betu betul duduk dan tak ada apa apa. dan aku sedar aku pelik. Erghh -__- Aku dah tak tengok k-drama buat masa sekarang sebab malas nak download *OMG, malas lagi !!* teruk sangat dah aku ni. \somebody help me!/ Mak aku pun rasanya tiap kali bising "LIPAT BAJU !!!!" terasa macam tiap pagi je mak aku jerit. haha.

Tbh, aku tak rindu sekolah dan kawan aku pun. Rasa nak cuti lagi lama je. Tadi ada la aku singgah blog tah mana mana. dan terjumpa satu blog ni yang dia suka stalk blog orang lain. Taknak sebut nama blog dia. Sebab ? sebab suka hati buah pinggang aku la. Kahkah. Stalker ni banyak jenis. jadi untuk dia ni bukanlah jenis yang seram tu. *craving megi* tetiba

Dulu masa aku form 3 aku ada stalker kat sekolah yang serammmmmm. Dia ni jenis ikut aku pegi mana mana. Pegi pusat sumber, pegi dewan. Sangat menakutkan \goose bump/ tak sangka aku pernah ada life yang camtu \cries/ jadi kesimpulannya aku taknak jadi stalker *yup, aku tipu* hikhik. Aku stalk je orang. tapi takla teruk sangat

Huh, aku tak tau dah nak cakap apa.

p/s : p/s ni pun senanya aku tak tau nak tulis apa. tapi nak tulis jugak. tak kira !


PASTFUTURE
MY WORDS;

introduction seems so hard but HAI , i am the head of Slytherin. you may behave because well...you know..i am you-know-who

FIND ME HERE;

: @edmalice
:edmalice
: adahkacak@gmail.com

GIVE ME YOUR WORDS;




LE' FOLLOWERS;


BLOG ARCHIVE;

  • unspoken tears
  • another unknown
  • Time by Time
  • Tutorial : Comment Box {blogskin}
  • Another Months
  • Tutobies Section (Like Me)
  • #ChanyeolVirusDay
  • A Cup Of Coffee
  • Happy Ending ?
  • unknown