JAR of LIES;
ABOUT ENTRY LINKS STUFF
Click barner untuk join this simple giveaway




Title Blog : me another idyllic.
Warna blog : Pink
Tema blog : Kawaii (kpop,kawaii,antikpop,cryptic or else ?? )
saya mula berblogging : 2013
saya akan updated bila : bila bila nak


Hi, hello, annyeong, assalamualaikum.

aku mula berblogging tahun 2013. Awal tahun ritu. Senanya blog ni dah buat tahun 2012 lagi. Tapi tak aktif atau kata lainnya tak reti guna.


"Apa jadahnya benda alah ni" 

Tu lah yang aku cakap masa buat blog dolu dolu. Buat pertama kalinya. ulang suara, PERTAMA kalinya join giveaway. Jadi aku tak faham sangat apa maksud dengan "apa yang anda suka" tu. Apa yang aku suka ? suka makan ? tidur ? fangirling ? wakakaka. Jadi kesimpulannya aku suka apa yang aku rasa best.

Kenapa aku buat blog ?
Aku buat blog sebab....sebab...sebab aku ni terpengaruh dengan anasir anasir luar. Tapi jujurnya aku tak tau kenapa aku buat. Short term memory sungguh. Tapi bila dah buat blog ni mula la kembang setaman.
Hidung terasa tambah kembang beberapa inci.

Mana taknya, boleh kutuk member apa dalam ni. Pastu buat private. Wakakaka. *tipu je*

Skin blog ?
Skin ni kalau nak dikira kali ni baru masuk 3 kali aku tukar. Guna satu skin pastu setia ke akhir nyawa aku rasa tak sanggup. Sebab rasa macam bosan tengok benda yang sama.

Skin ni terpilih sebab sumil lah ! apa lagi en en ? haha
kalau menang saya nak shawl atau string bracelet.
Saya tagged : Mimie | Amalina | Hanani | Nysa Kim | Nabila | Pyka


PASTFUTURE

FIND ME HERE;

: @edmalice
:edmalice
: adahkacak@gmail.com

GIVE ME YOUR WORDS;




LE' FOLLOWERS;


BLOG ARCHIVE;

  • Ketandusan
  • Cinta Dramatik Melawan Graviti II
  • Saya Panda Shumell
  • Lifeless
  • unspoken tears
  • another unknown
  • Time by Time
  • Tutorial : Comment Box {blogskin}
  • Another Months
  • Tutobies Section (Like Me)