JAR of LIES;
ABOUT ENTRY LINKS STUFF
From left : Izzatul a.k.a Mek, aku, Syud, Dayah, lastly yang kat bawah tu Yani

Syud tu baru masuk sekolah kitorang pertengahan bulan tadi. So, baru je la kiranya kawan dengan dia. Dan disini dengan jujurnya aku cakap she's not my style. Bukan nak hipokrit atau talam dua muka sebab aku memang tak rapat pun dengan dia. So please, don't judge me.

Ni time pegi Kem Pengakap Wanita 2013 Negeri Selangor di Semenyih.
From left : Sarah, Thirah, Mimie, Ina, Aziera, Aku

Dari depan : Thirah, Imah, Sabrina. Yang belah kiri tu Wani, aku yang purple tu dan yang belakang sekali Mardiana.

Yang ni pulak masa pegi Shah Alam Convension Center SACC hari tu. Tapi ni kitorang tangkap gambar kat Masjid Shah alam masa berhenti sekejap tu. Kononya nak buat kenangan la. Sebab hari tu kitorang pegi sana masa first minggu cuti sekolah hari sabtu. Last jumpa reramai pakai baju sekolah tahun 2013.

Sebenarnya banyak lagi gambar lain. Tapi takkan la nak masukkan semua sekali. Gila ke pe. Jadi, tu je la


PASTFUTURE

FIND ME HERE;

: @edmalice
:edmalice
: adahkacak@gmail.com

GIVE ME YOUR WORDS;




LE' FOLLOWERS;


BLOG ARCHIVE;

  • Tutorial : Comment Box {blogskin}
  • Another Months
  • Tutobies Section (Like Me)
  • #ChanyeolVirusDay
  • A Cup Of Coffee
  • Happy Ending ?
  • unknown
  • I Do Understand
  • Now Introducing !
  • Hip Hip ! Hooray !