JAR of LIES;
ABOUT ENTRY LINKS STUFF
Another Months
20131202 • Monday, December 02, 2013 • 0 comments

Hi, annyeong
Cuti sekolah tinggal sebulan je lagi, cepat je masa berlalu tapi aku tak sedar diri lagi. Layan k-drama, blogging macam esok dah tak wujud. Sangatlah lifeless. Ya lifeless, aku memang lifeless pun. Sebelum cuti semangat bekobar je nak buat macam macam benda. Sekalinya habuk pun takda. Agaknya masa tunggu result SPM nanti pun aku lifeless juga \cries/

SPM oh SPM. To be honest aku memang benci exam. Benci sangat sangat. Why ? Sebab masa tu masa yang sangat kritikal yang tak boleh main main, hu ha hu ha etc. Boleh kalau aku nak buat macam tu tapi tau la society kita kan. Bila tengok tak study lepas tu dapat result power ada je yang mengata "tiru la tu" "bawak toyol masa exam la tu" "boleh la, member sebelah tolong" dll. Judge sana sini

DAN, tiba tiba mak aku tanya lepas SPM aku nak sambung mana. Soalan uji minda ni tercetus bila kakak aku nak jual buku STPM dengan potongan harga dekat lower six. So, aku dengan confident cakap tanpa fikir sebab mulut lagi pickup dari otak, cakap "nak masuk U".

\cough/ aku nak masuk U ? Tak mustahil ! Tapi aku ni jenis pegangan tak kukuh. Jadi tak tau la nanti ada yang whisper masuk form 6 ke, matriks ke. K, beratnya tajuk kali ni. Masa depan sungguh.

Lagi satu aku lupa nak buat satu entry khas untuk member sahaja. Lupa, lupa, lupa je kerjanya.


di sini disertakan gambar masa pegi SACC ritu. Masa ni cikgu jerit, "tengok sana !" dan semua ikut. Aku benci gambar ni sebab aku nampak pendek, gemuk, dan tak comel. Muehehe. Tapi udin masukkan satu gambar je dalam yang banyak banyak. Huh


PASTFUTURE
MY WORDS;

introduction seems so hard but HAI , i am the head of Slytherin. you may behave because well...you know..i am you-know-who

FIND ME HERE;

: @edmalice
:edmalice
: adahkacak@gmail.com

GIVE ME YOUR WORDS;




LE' FOLLOWERS;


BLOG ARCHIVE;

  • Tutobies Section (Like Me)
  • #ChanyeolVirusDay
  • A Cup Of Coffee
  • Happy Ending ?
  • unknown
  • I Do Understand
  • Now Introducing !
  • Hip Hip ! Hooray !
  • Lame? Maybe not. . .
  • One Fine Day