JAR of LIES;
ABOUT ENTRY LINKS STUFF
Happy Ending ?
20131101 • Friday, November 01, 2013 • 0 comments

Hai hai. Assalamualaikum.

You know what. Tak sabarnya nak tunggu last paper final exam niiiiiiiiii. Rasa taknak datang sekolah je walaupun exam. Haih. Tapi gila ke, tak dapat jawab pun paling kurang takda la dapat TH kann. Tau tak, pasal entry hari tu rasa macam nak delete. Tapi rasa macam tak nak je. Emm macam nak je, macam nak je. Macam tak je, macam tak je. Emm. Hihi. Tapi last last aku rasa nak biar je kut. Lantak kau situ !

Senanya kemain susah lagi aku nak update blog ni sebab takda laptop dah. Kakak aku guna. So macam kemaruk gigil gigil cemtu nak update menda nih. Hahahahahahaha. Takda ahh, cuma nak cita pasal masalah negara je. Kuikui. Hari apa tu diorang ada jumpa teacher farah tau. Diorang langsung tak bagi tau. Jumpa senyap senyap jaa. Roger roger ahh kalau nak jumpa pun. K finnnnneeeeeeeeeeeeee !!!!!!!!!!!!! Memang aku suka pun diorang camni. Macam tak biasa kannn!

Hari ape tu aku kena la kaunseling sikit pasal nak pindah kelas tahun depan. Ambik akaun. Tapi cikgu kata baik aku terus je dengan sains tulen ni. Mungkin sebenarnya aku tak nampak lagi apa yang aku nak. Ahhhh, tak tau laaa. Tapi kalau ikut cikgu memang aku tak dapat. Cikgu kata sebenarnya aku takda kawan kat kelas. Sebab tu nak pindah. Memang betul pun. Pastu cikgu kata lagi sebenarnya kawan kelas aku sayang kat aku cuma aku je tak hargai. Yang ni aku tak boleh terima. Tolonglah. Aku memang benci gila bebudak 4 Takwa.

Aku sendiri rasa sedih duduk kat kelas yang aku sendiri benci. Cane tu :/ Cikgu kata aku sepatutnya tak payah pentingkan sangat dan ikut kawan sebab kawan tu nanti akan hilang dah boleh musnahkan masa depan aku. Kalau bebudak macam 4 takwa tu baru namanya musnah k. 3 tahun aku kawan dengan ina, nani, anis, mek. Sihat je aku. Takda couple. Hidup ceria. Tak lifeless. Ada tujuan. Budak 4 takwa kata aku jujur sangat. Sebab kalau aku tak suka memang aku tunjuk tak suka. Sebab aku bukan macam diorang. Talam dua muka. Depan cakap lain belakang cakap lain. Ingat aku tak tau ke. Diorang kalau pape bukan nak cita kat aku. Sumanya rahsia. Tengok fon pun tak boleh. Lu belek belek fon gua takpa pulak. Silake.

Seriously aku sendiri sedar sejak masuk 4 takwa aku dah tak pernah study sebab aku salah pilih kawan. Sepatutnya aku tak kawan dengan bebudak pandai yang walaupun diorang huhahuha dalam kelas tak study hw tak siap still pandai lagi. Aku bukan camtu. Tapi terikut dengan diorang tapi exam tak boleh jawab. Kebendanya tah. Aku suka cita macam macam kat blog sebabnya sapa nak dengar cita aku ? Cikgu ? Gila ke apa.

Leyla yang suka stalk blog aku siap baca entry lagi. Woi ! Kalau hang baca yang ni jangan nak cakap kat kakak kau. Nanti dia tanya aku macam macam. Hahaha. Gurau k gurau jaaa. Ina pun sama. Sibuk jee :p hihi. Ina kalau kau baca yang ni ko cakap je kat bebudak kelas aku tu (4 takwa) yang aku kutuk diorang kat blog ni. Kalau boleh bagi link sekali kat diorang. Bagi diorang baca. Bagi diorang tu sedar diri !!!!!!! Tah pape.

Btw, sorry kalau ada typo ke pape. Aku ni buta sikit kalau tulis dah banyak banyak. Aku ulang baca tiga kali pun belum tentu lagi nampak typo kat mana. Haha. Dah la update pakai fon. Tsk tsk ;_; sedih gilaaaa. Keyboard kecik. Laptop takda. Hahaha k byeeee :)

Kawan,
Kau dah tak mahu lagi duduk satu meja.
Gurau bersama
Ketawa bersama

Berjumpa pun,
Jarang jarang sekali.
Kau sudah berubah
Atau
Akukah yang bersalah.

Masa tu kita tau
Kita akan rindu masa dulu.




PASTFUTURE
MY WORDS;

introduction seems so hard but HAI , i am the head of Slytherin. you may behave because well...you know..i am you-know-who

FIND ME HERE;

: @edmalice
:edmalice
: adahkacak@gmail.com

GIVE ME YOUR WORDS;




LE' FOLLOWERS;


BLOG ARCHIVE;

  • unknown
  • I Do Understand
  • Now Introducing !
  • Hip Hip ! Hooray !
  • Lame? Maybe not. . .
  • One Fine Day
  • Dandelion
  • Satu Hari Nanti (Untuk Emak Bidadari Syurga Saya)
  • Day by Day
  • How Can That Be ?