JAR of LIES;
ABOUT ENTRY LINKS STUFF
Satu Hari Nanti (Untuk Emak Bidadari Syurga Saya)
20130819 • Monday, August 19, 2013 • 0 comments

Satu hari nanti dia berharap saya boleh sembuhkan luka dia.
Satu hari nanti dia berharap saya boleh selamatkan dia dari dunia.
Satu hari nanti dia berharap saya boleh buat dia bahagia.
Satu hari nanti dia berharap saya boleh menari bersamanya.
Satu hari nanti dia berharap saya boleh cipta gembira yang tidak terhingga.
Satu hari nanti dia berharap saya boleh usap air matanya.
Satu hari nanti dia berharap saya boleh pecahkan deritanya.
Satu hari nanti dia berharap saya boleh dapatkan semula jiwanya.
Satu hari nanti dia berharap saya boleh merasa apa yang dia rasa.
Satu hari nanti dia berharap saya boleh memahami ceritanya.
Satu hari nanti dia berharap saya boleh bawa dia terbang ke persada raya.
Satu hari nanti dia berharap saya boleh pikul segala bebannya.
Satu hari nanti dia berharap saya boleh mengerti mengapa, kenapa, apa.


Satu hari nanti saya takut dia kecewa sebab saya tak mampu berbuat apa-apa.



PASTFUTURE
MY WORDS;

introduction seems so hard but HAI , i am the head of Slytherin. you may behave because well...you know..i am you-know-who

FIND ME HERE;

: @edmalice
:edmalice
: adahkacak@gmail.com

GIVE ME YOUR WORDS;




LE' FOLLOWERS;


BLOG ARCHIVE;

  • Day by Day
  • How Can That Be ?
  • Problem :(