JAR of LIES;
ABOUT ENTRY LINKS STUFF
Day by Day
20130817 • Saturday, August 17, 2013 • 0 comments

Assalamualaikum, Hi :)
lama dah tak update blog ni. Dah bersawang pun. Puasa pun dah lepas. Raya pun sama. So, how's your day? Good? Mine? I'm always good :) Cuti dua minggu ni rasa macam dua hari je. Sekejap sangat sangat dan langsung tak terasa. Lepastu dah sekolah. Btw, good luck kepada sesiapa yang trial masa bukak sekolah nanti ye :)

Peringatan untuk aku jugak supaya prepare untuk tahun depan. Rasa macam tahun ni aku tak dapat apa apa pun. Kosong je. Menyesal? Of course! Dah la ambik elektif sains tulen! Omaigad. Gila agaknya aku ni. Berani ambik cabaran tapi langsung tak berusaha nak buat yang terbaik.

Dan satu pengajaran untuk aku. Kesilapan ni kalau aku buat lagi memang aku dah tak betul. Hmm, btw bila aku baca balik post aku yang lama lama tu baru aku perasan yang semua aku post pendek pendek belaka kan. Hahahha :D termasuklah yang ini jugak. Aku memang tak suka post panjang sebab aku sendiri malas type dan orang pun malas nak baca. Jadi sampai sini je la kali ni. Bye :)



PASTFUTURE
MY WORDS;

introduction seems so hard but HAI , i am the head of Slytherin. you may behave because well...you know..i am you-know-who

FIND ME HERE;

: @edmalice
:edmalice
: adahkacak@gmail.com

GIVE ME YOUR WORDS;




LE' FOLLOWERS;


BLOG ARCHIVE;

  • How Can That Be ?
  • Problem :(