JAR of LIES;
ABOUT ENTRY LINKS STUFF
A Cup Of Coffee
20131124 • Sunday, November 24, 2013 • 0 comments


Assalamualaikum,

Rasa lama sangat tak update blog. Haha *ayat propa* takda la, bukak blog sendiri pun sengih sengih. Tak tau la apa penyakit aku sebenarnya.
K, balik tujuan asal. So sekarang cuti sekolah. Daaaannnnnnn......................sepatutnya aku kena buat ulangkaji untuk catch up balik pelajaran form 4. Tapiiiiiiiiiiiiiiiiii, alaa nak cerita pun sedih ;__; tau la kan bila habitat malas aku bermaharajalela. Jadi sekarang tengah control my mind supaya tak hyper active sangat masa cuti cenggini. Ye la, layan k-drama (The Inheirators !! Maigadddd ! best gila !!) tengok RunningMan (Episode 171 & 172 !! EXO babe !!) Novel (Playboy itu suami aku) Hmmm.. See, dah over pun. Baru tulis. Belum hadap lagi

Btw, aku tak dapat pun tukar elektif akaun. Conclusion ? Stay dekat sains je la. But, u know. I'm fine. Really, i'm fine with that. Bila fikir balik mungkin ada hikmah sebalik semua ni. Now i know, patut la susah sangat pastu banyak sangat halangan masa buat prosedur tukar elektif tu. Mungkin memang ni yang terbaik untuk aku.
"boleh jadi kamu membenci sesuatu padahal ia amat baik bagimu, dan boleh jadi kamu menyukai sesuatu padahal ia amat buruk bagimu"
Memang aku mengaku elektif ni agak susah dari yang lain. Ye la, kitorang bakal arkitek, doktor dll. Kena la macam ni pun kan.
"Allah tidak membebani seseorang itu melainkan sesuai dengan kesanggupan dan kemampuannya"
           Surah al-Baqarah; ayat 286 
For those kat luar sana yang ada problem macam aku, fikir betul betul kalau buat keputusan, jangan lupa kat Allah. Usaha sungguh-sungguh. Kalau bukan untuk kita buat untuk our parents. Make them proud guys ! Aku hampir buat keputusan yang salah. Tapi Alhamdulillah ada yang tolong :) I'm happy for that.

Suffer today, Enjoy Tomorrow


PASTFUTURE
MY WORDS;

introduction seems so hard but HAI , i am the head of Slytherin. you may behave because well...you know..i am you-know-who

FIND ME HERE;

: @edmalice
:edmalice
: adahkacak@gmail.com

GIVE ME YOUR WORDS;




LE' FOLLOWERS;


BLOG ARCHIVE;

  • Happy Ending ?
  • unknown
  • I Do Understand
  • Now Introducing !
  • Hip Hip ! Hooray !
  • Lame? Maybe not. . .
  • One Fine Day
  • Dandelion
  • Satu Hari Nanti (Untuk Emak Bidadari Syurga Saya)
  • Day by Day