JAR of LIES;
ABOUT ENTRY LINKS STUFF
Ke-poyo-an
20140504 • Sunday, May 04, 2014 • 0 comments

Halu halu~~~

Dengar cite form6 bawah masuk bulan ni eh. Lewls aku dengar je la kalau salah memang tak guna orang yang cakap tu

Tapi kalau betul marilah kita bersama-sama menjalankan aktiviti crush hunting ekekekeke. Menggatal je kijenya

Pakcik sekor tu nak letak mana oi. K takpe, pakcik tu letak dalam hati je. Kerush baru kita perati cause i can & sebab adah ni kacak. Kahkah *sambil dengar lagu 200% // AKMU*

Wei mid-year exam is just around the corner. Tapi tak sedo diri. So nak dijadikan cite aku, apon dengan imah bet kalau kitorang dapat top 10 dalam kelas/tingkatan yang dapat nombor paling corot sekali kena belanja makan. Kihkih

Tapi nak tau tak, self esteem aku kan tah pape. So aku rasa aku lah yang paling corot tu. Cis

Adah : wei, belanja kat koop je la. Air kotak singgit ;)

Apon : yek, ape benda kat koop.

Imah : belanja makan kat hitam putih la wei. Hahahaha

Adah : air je la tapinya tau. Kihkih

Imah : haaaaa okay okay

Apon : skyjuice dah leee ekekekeke

Adah : yekk air kat situ sama je singgit macam kat koop. Poyo lah korang

Jadi nanti kalau apon menang bet tu aku belanja dia skujuice. Kahkah nakharom apakah. Kat rumah pun boleh dapat air tu wei. Siapa suruh dia sebut kan. Padan muka kau la :p

Minggu lepas tenet aku dah mampuih. Pastu semalam aku sesaja je la on data. Pastu bukak twitter tup tup boleh pulak. Yey yey tenet free *melompat kegembiraan*

Syuhh senyap dah laa. Nanti celcom saman aku pulak

Adah si otak gelong. Hikhok





PASTFUTURE
MY WORDS;

introduction seems so hard but HAI , i am the head of Slytherin. you may behave because well...you know..i am you-know-who

FIND ME HERE;

: @edmalice
:edmalice
: adahkacak@gmail.com

GIVE ME YOUR WORDS;




LE' FOLLOWERS;


BLOG ARCHIVE;

  • Pls Don't Ruin My Life
  • Mini Hiatus
  • Untitled #1
  • Words
  • Make Me Hate All Of You
  • Nonsense
  • Random 2#
  • Behave Yourself
  • insan lemah
  • Busy Week