JAR of LIES;
ABOUT ENTRY LINKS STUFF
Saya Warga Malaysia Yang Bebas
20140526 • Monday, May 26, 2014 • 0 comments



Dengan ini diumumkan bahawa saya telah bebas daripada segala macam jenis soalan-soalan pekse yang susah level 37628910273 tu.

lololol takde la susah mana. Kalau dah tak baca buku memang la susah. Yipppieeee ! Exam dah habis ^^v
sebenarnya besok last paper bukan harini. Poyo je lebih macam dah betul-betul habis je. Kihkih
Tapi sebab besok paper Sivik je so mari kita membongkakkan diri tak payah baca buku :p
Budak takda Sivik cenggini la.


Harini paper Fizik ermmm entahlah. Aku redha je jawab hahaha. Sebenarnya petang ni yakni sekarang ada paper 3 tapi aku tak pegi. "perghh ! gilalah ponteng exam !" Mesti ada yang cakap cemtu kan. Ya, aku memang dah gila sekarang

okay tukar topik.
senanya aku tak suka kalau orang tiru cara aku. Ye lah, siapa suka copycat kan?
tapi entah kenapa ada la classmate aku dua ekoq tu suka sangat tiru apa aku buat.

Tapi taknak la cakap "wei kau takda life ke tiru-tiru orang ni" eh agak-agak la pun. aku takda la perasan sangat yang depa dua ekoq tu tiru cara aku. Kot-kot la kan depa ikut trend zaman kini aku gak yang malu karang.

Tapi obvious sangat depa tiru. Aduiii, okay lah mari kita positive. Mungkin aku menarik kut ?
GHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA.

yang tu lawak !! Menarik ? Aku ? kahkah nak aku muntah darah ke pe ?
guwa ni cool kut ? kahkahkah yang ni mungkin lah kut /face palm/ geli siaaa puji diri sendiri ni.

Ye la kata nak posotive kan. Lewls mungkin diorang nak jadi secret admire aku hihihihi
Tapi serious aku tak suka ;__; tolonglah faham. Aku tak sampai hati nak tak suka dengan derang. Classmate kan nak buat cane.

Jadi aku redha. Eh, patutnya tittle entry ni patut letak "Aku Redha" je. kehkeh semua nak redha je takleh jugak.




PASTFUTURE
MY WORDS;

introduction seems so hard but HAI , i am the head of Slytherin. you may behave because well...you know..i am you-know-who

FIND ME HERE;

: @edmalice
:edmalice
: adahkacak@gmail.com

GIVE ME YOUR WORDS;




LE' FOLLOWERS;


BLOG ARCHIVE;

  • Orang Zaman Sekarang
  • Ke-poyo-an
  • Pls Don't Ruin My Life
  • Mini Hiatus
  • Untitled #1
  • Words
  • Make Me Hate All Of You
  • Nonsense
  • Random 2#
  • Behave Yourself