JAR of LIES;
ABOUT ENTRY LINKS STUFF
Hohoholidayyyy
20140528 • Wednesday, May 28, 2014 • 2 comments



EVERYBODY SCREAM !! IT'S HOLIDAY !

Sejak cuti bermula harini, aku pun telah memulakan proses hibernasi aku selama 3 minggu.
Yay mari kita raikan dengan daun saderi.
Tapi sebab daun saderi takda mari kita raikan dengan daun sup. lewls



aku baru habiskan buku Awek Chuck Taylor ni. Ending dia agak pfffftttttt. Bukan happy ending macam dalam derama petang-petang giteww la. Lepasni nak habiskan baca Bayang. Sebenarnya buku Bayang tu guwa pinjam kat MPH je. Lepastu lambat pulang kena la beli. Teruk nau perangai. Kihkih

Sebab guwa minat sangat Awek Chuck Taylor tu ni dia hasilnya :


p/s ; abaikan meja study guwa dengan buku yang bertindih-tindih tu.

wiwiwiwiwiwi kita ada baju awek chuck taylor.
tbh, guwa terkena kejutan budaya sebab Nami tu lelaki. Guwa ingat perempuan wokeyhh -__- kahkah
masa baca aku pun macam "pehhh cool gila dia ni"
sebab aku ingat dia perempuan. hikhik


Sekarang tengah sengkek sebab bayar easy addmath. Fuhh RM150 TT_TT takpe takpe untuk kebaikan aku jugak. Daripada aku membazir beli kasut, tudung, shopping online semua baik aku guna untuk belajar.
Tapi sedih la jugak sebab duit aku. Kalau duit orang aku tak pedulik. Wakakakaka

Tapi menunggu untuk pegi 2,3,4 dengan 5hb tu kena la duduk rumah tak buat apa dulu.
Ehh silap. Tak payah nak berangan sangat la. Kelas telah menunggu walaupun cuti


Kebaikan cuti lepas exam : Takde homework
Keburukan cuti lepas exam : Result keluar

Sobs sobs ;__;
Buat pertama kalinya Sejarah aku failed. Sedih gila tahu TT^TT
masa tahu kat sekolah semalam aku gelak-gelak je. Cakap tah pape la aku ni.
Ye la depan classmate kan /ugly sobbing/


PASTFUTURE
MY WORDS;

introduction seems so hard but HAI , i am the head of Slytherin. you may behave because well...you know..i am you-know-who

FIND ME HERE;

: @edmalice
:edmalice
: adahkacak@gmail.com

GIVE ME YOUR WORDS;




LE' FOLLOWERS;


BLOG ARCHIVE;

  • Saya Warga Malaysia Yang Bebas
  • Orang Zaman Sekarang
  • Ke-poyo-an
  • Pls Don't Ruin My Life
  • Mini Hiatus
  • Untitled #1
  • Words
  • Make Me Hate All Of You
  • Nonsense
  • Random 2#