JAR of LIES;
ABOUT ENTRY LINKS STUFF
Finally !
20140531 • Saturday, May 31, 2014 • 0 comments


Yay !
akhirnya..........................dapat jugak guwa online
tahu tak betapa gumbira nya rasa hatiku ini?
Bagai mahu terbang ke udara bersama-sama burung yang terbang tanpa memikirkan banyak masalah.
Nasib baik guwa takde kepak. Choi /buat chicken dance/

Sejak beberapa hari lepas wifi mentahikan dirinya, /bless my slow wifi/
jadi aku tokleh nak online. jadi aku pegi ulang tengok drama lelama yang dah bersawang dalam laptop.
Tengok rooftop prince sebanyak 20 episode selama 2 hari.

mihmihmih. Selca lifeless guwa

Jadi selepas memundikan diri buat sarang dalam bilik akhirnya Isnin ni aku keluar dari sarang aku.
Nak gembira ke cane ni?

Nak ke mana yeop?
Guwa nak pegi SBPI dekat...............................emmm dekat...............
tuihh guwa lupa -__-
yang penting dekat Perak.

4 hari woi ! aduhhh rasa macam aku dah membazirkan cuti aku
Cuti yang sangat bermakna walaupun hanya duduk rumah buat sarang dan berhibernasi.
emm emmm ;-;











woi Chanyeol, kau ingat comel sangat ke ha buat macam tu.
Eiii aku lempang kang ;__;

aku perasan sejak kebelakangan ni Baekhyun makin hot + handsome +  cute +++++++ banyak lagi
Oemgad someone pls help me ;__;
i'm gonna update my bias list. Kekekekeke









Agagagagagagaga pls safe my life.
i just can't ;__;
goodbye everyone. i'm gonna die because of Baekhyun hotness
hahahaha


PASTFUTURE
MY WORDS;

introduction seems so hard but HAI , i am the head of Slytherin. you may behave because well...you know..i am you-know-who

FIND ME HERE;

: @edmalice
:edmalice
: adahkacak@gmail.com

GIVE ME YOUR WORDS;




LE' FOLLOWERS;


BLOG ARCHIVE;

  • Hohoholidayyyy
  • Saya Warga Malaysia Yang Bebas
  • Orang Zaman Sekarang
  • Ke-poyo-an
  • Pls Don't Ruin My Life
  • Mini Hiatus
  • Untitled #1
  • Words
  • Make Me Hate All Of You
  • Nonsense