JAR of LIES;
ABOUT ENTRY LINKS STUFF
Problem :(
20130316 • Saturday, March 16, 2013 • 0 comments
Hurm..masalah memang tak pernah tak ada kan ? jadi kita tak sepatutnya mengeluh...betul tak ?
Tapi aku ni memang la kalau ada masalah sikit je mesti tension tak pasal-pasal..
Pastu mesti cepat marah...Nak buat macam mana lagi..dah memang tabiat tu...ish ish ish..
Blog ni baru je dibuka..jadi kalau tengok ada yang tak kena tu aku mintak maaf sangat-sangat !!
Ye la..aku bukan selalu boleh tengok mende alah ni pung ;)
Asal ada peluang terus nak update macam orang gila..kekekeke

Cakap pasal update macam-macam ni sekarang aku tengah tengok-tengok tutorial masukkan mp3 dekat belog...almaklumlah aku ni tak ada sapa nak mintak tunjuk ajar :'(
Hahaha..macam sedih bunyinya..tapi ada satu belog ni tunjuk camne nak buat...masalahnye sekarang asal aku cuba register mendde tu mesti keluar 500-Internal Server Error...hangin betul aku !
Sabar je la~

Bila dah camtu jadinya aku dengan mudahnya melupakan tujuan asal..macam hilang pedoman gitu..kekeke
satu lagi lappy ni selalu cari pasal ngan aku..tengah syok main game ke ape ke  masa tu la dia nak update macam - macam..antivirus la ape la..kalau camtu je tak apa..ini tak ! mula la dia nak restart..tension gila la !!
lagi-lagi kalau aku tak sempat nak save apa yang aku tengah buat..rasa nak lari marathon je..
Line pon satu..memang macam siput sedut dah..nak senang faham kalau nak login facebook pun tak lepas..memang macam cipan !! maafkan la aku guna perkataan yang teruk tu..

Hidup sentiasa ada masalah..tak mungkin tak ada lah..tapi kita kena la hadapi dengan tenang dan penuh dengan kesabaran...bukan macam contoh yang aku tunjukkan di atas tu ye...hehehe :D


Ceriakan hidup kita dengan penuh warna-warni :)
*cover komik tu ;)*





FUTURE
MY WORDS;

introduction seems so hard but HAI , i am the head of Slytherin. you may behave because well...you know..i am you-know-who

FIND ME HERE;

: @edmalice
:edmalice
: adahkacak@gmail.com

GIVE ME YOUR WORDS;




LE' FOLLOWERS;


BLOG ARCHIVE;